.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ركورد زمان خواب توسط كروبي شكسته شد

مهدي كروبي، در ديدار با همسر عليرضا بهشتي گفته است «در شرايطي قرار گرفته‌ايم كه براي اولين بار بعد از انقلاب پل ارتباطي‌مان با سيستم براي حل مشكل زندانيان قطع مي‌باشد و راه رايزني بسته است».

كيهان نوشت؛ مهدي كروبي از عناصر بازي خورده و فعال در فتنه پس از انتخابات، در ديدار با همسر عليرضا بهشتي(عضو بازداشت شده ستاد موسوي) گفته است «در شرايطي قرار گرفته ايم كه براي اولين بار بعد از انقلاب پل ارتباطي مان با سيستم براي حل مشكل زندانيان قطع مي باشد و راه رايزني بسته است».

اين اظهارات در حالي بيان مي شود كه كروبي طي چند سال گذشته به ويژه در آستانه انتخابات اخير با افراطي ترين و بدسابقه ترين عناصر ضد انقلاب پيوند خورد و با وجود اعتراض برخي اعضاي حزب اعتماد ملي، اين حزب و ارگان مطبوعاتي آن را تبديل به پاتوق عناصر ساختارشكن و برانداز كرد. وي پس از انتخابات هم به جاي اين كه از ريزش گسترده رأي خود نسبت به 4 سال قبل عبرت بگيرد، تلاش كرد به سردسته آشوبگران تبديل شود و با انجام تحركات راديكال، حتي از موسوي هم سبقت بگيرد و دل عناصر ضد انقلاب را به دست آورد!

وي همچنين فراموش كرده كه با ساده لوحي تمام به آلت دست عناصر ساختارشكن تبديل شد و سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و منافقين قديمي هر اتهام و تخريبي را كه عليه جمهوري اسلامي ضروري مي دانستند، به واسطه او وارد كردند. كروبي ظاهراً از ياد برده ارتباط با سيستم و امكان رايزني مربوط به دوره اي بود كه آلوده به پول هاي حرام امثال شهرام جزايري نشده بود تا زير علم عناصر معاند و لجوجي سينه بزند كه خون به دل حضرت امام كردند. آن روزها آقاي كروبي تبديل به بلندگوي بي اختيار دستگاه هاي جاسوسي اسرائيل و آمريكا و انگليس نشده بود تا در عمل به معارضه با قانون اساسي و ولايت فقيه برخيزد و حيثيت خود را به حراج بگذارد.

آقاي كروبي به جاي فرار به جلو و نگراني از بسته شدن راه رايزني بهتر است فكري به حال خود بكند، بالاخره محبت دو چيز متضاد و متناقض كه در يك دل جمع نمي شود؛ يا محبت ملت ايران و جمهوري اسلامي يا طمع به حمايت آمريكا و انگليس و اسرائيل.

ظاهراً وي 8-7 ماه خواب بوده و تازه بيدار شده و فهميده چه خبط بزرگي كرده است. اغر به خير آقاي كروبي!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1388
آقا سید تعابیر و توصیف های بکار رفته خلاف اخلاق اسلامی است.
نا شناس 5 بهمن 1388
دوست عزیز باور بفرمائید که نوشتن چنین جملات دشمن را بیشتر شاد میکند حیف است در رابطه با کروبی چنین قضاوت شود .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.